Home again

hej hej

I fredags efter att jag hade varit med Linnåkte jag till landet med mamma.
Det var pissväder typ hela lördagen så jag satt o titta på Room Raiders,till mitt försvar var det faktiskt nya avsnitt som jag var tvungen att se.
Fick världens lakritssug under lördagen oxå så jag ringde pappa o bad honom att köpa med sig lakrits när han kom från stan.O det gjorde så jag satt o åt det hela helgen typ mmmmm.
Idag åkte vi tillbaka till stan.Men innan det stanna vi hos typ familjekompisar(?) i solna.Dom har precis fått barn men så fort jag höll i henne börja hon gråta.Precis som jag har sagt ;varför skaffa barn? De hatar redan mig o är slöseri med pengar(eftersom jag vet hur mycket pengar jag gillar att spendera).
Vi kom hem precis till GG,hade inte så många djungelvrål kvar då :(.

Hahah Freddan däcka på landet

Room Raiders!!!

Papppppa in tha car hahahaha

Jaaa,vad gör hon?

Vi kan faktiskt vara vänner ibland...

Bilden har inget med det andra o göra men faaan ad längesen jag fyllde fem den dagen haha.

puss gabby<3,nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0