Ibland har man nästan för tråkigt...

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen i ca 5-30 sek sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!



1) Jag heter: Jennie
2) Jag gillar: Olivia home
3) Jag hatar: Fabius
4) Jag är kåt i:Sassa
5) Jag är verkligen super kär i: Kevin
6) Snyggast i världen: Amanda S
7) Fulast i världen: Olga
8) Äckligast i världen: Jonas
9) Muppigast i världen: Elin
10) Tråkigast i världen: Sofia N
11) Jag ska satsa på: Kevin igen haha :/
12) Bästis: FarmoroFarfar
13) Jag vill ha sex med: Sabina
14) Hatar jag mest:Mimmi
15) Jag har en hemlighet med: Jesper
16) Jag skäms över: Elsa

Typ bara en som stämmer o det är 3 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah !

2009-05-31 @ 09:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0