Idrottsdag

hello

Idag hade vi idrottsdag på Enskede IP,det var ju helt klart bättre än vanlig skoldag. Lagen blandades typ mellan 4 till åttan.Jag va i Italien med massa haha.
Jag sög typ på allt,friidrott är verkligen inte min grej o även har jag gått på det när jag var liten.Aja vårt lag va bäst på fotboll haha.Men vi vann faktiskt alla matcher utom än där det blev lika.
Aja jag e iallafall trött just nu.
Imorgon e det den sista skoldagen i hela sexan,känns inte så sorgligt haha.Sen på fredag slutar vi efter lunch o på måndag är det internavslutning liksom en avslutning med klassen.Sen nästa tisdag är det skolavslutning,men jag har fortfarande inte hittat en klänning :(.Att jag alltid ska va i sista minuten.Plus att mamma kommer hem i kväll så jag har inte kunnat leta med henne nu när hon har vart på någon himla kurs :S.


Har inte så mycket mer att säga haha...

Goodbye Gabbs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0