Jag har tråkigt :)

vad heter du? Gabriella
mellannamn då? Heheh heter egentligen Marie Gabriella,så Marie e mitt mellannamn säger vi :/
vart bor du? Gamla Stan
trivs du där? visst
antal kuddar i sängen? 4
kan du baka bullar? nae inte utantill
har du varit med i scouterna? no
mc donald's eller burger king? båda ..
äger du ett busskort? no
nästa mål i livet? att få ett bättre liv :P
hur svarar du i mobilen ? Hallå elr Gabby
antal timmar sömn inatt? 6
sover du ensam? aa
vad har du för favoritmat?  japansk
när blev du fotad senast? hmm idag tror jag
vanligaste färg på dina kläder? vitt o grönt,haha
är du smart? när jag vill vara det annars ganska trög hehe
vad saknar du? something
är du blyg? sii
vilka instrument kan du spela? e helt omusikalisk
tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske
har du spytt offentligt? aa,men då var jag typ 8
brukar du sminka dig? jaaa
är du nöjd med ditt liv? inte jätteofta
vad vill du jobba med? jag vet faktiskt,kornflakes(haha vicky)
är du musikalisk? noo

Har du någonsin... 
sagt 'jag älskar dig' och menat det? aaaa
tagit droger? ehh nej?
vart vill du gifta dig? vill inte gifta mig
varit kär? mm
vill du gifta dig? noo
vill du ha barn?  nej,slöseri med pengar :)

De senaste 48 timmarna, har du...
gråtit? aa
köpt någon ting? mm
varit sjuk? nej
sjungit? japp
sagt 'jag älskar dig'? aa

Senaste...
film du såg? hhmm typ twilight
dryck du drack? cola
mat du åt? pasta 

Personligt...
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? inte gabriella iaf.
vilket stjärntecken är du? kräftan
vilken årgång är du? 96:a
vilken skola går du på? ME
vilken klass? 6b

Utseende... 
hur lång är du? 164
hårfärg och frisyr? brunette,just nu nyduschat
ögonfärg? brun typ lite grön
skostorlek? 38-39
vad lyssnar du på just nu? someones watching over me :P från raise your voice
vad gjorde du förrgårkväll? va på linns tjejmiddag o sen sov hos Nanna
vad är det senaste du ätit? hmm typ lite glass :D
kan du nudda din näsa med tungan? no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0