Jofååå

Hahah
ingen fattar rubriken bara några gör det.Men  det har lite med min dag att göra.
Jaa på skolavslutningen ska vi sjunga nån ted gärdestad låt.Vi övade idag men jag satt o mima eller sjöng riktigt tyst.Jag har faktiskt världens bästa ursäkt till det,jag ville bara inte höras!!Hah ne men jag hatar min egna röst.
Efter skolan så gick Jag o Vicky till Gamla Stan o mötte Nanna som hade varit hos sin kiropraktor.
Vi gick runt lite,sen kom vi på att vi kunde kolla om Olivia va på hennes mammas Café o det var hon så hon hängde på oss.
Vi satte oss på skolgården o Nanna börja leka kull med några små barn.Efter ett tag var Vicky tvungen att gå så vi följde henne till t-banan.
Sen på kvällen var jag jätte hungrig o Nanna mätt.Men hon följde ändå med till Daisy's o åt .Vi träffa Kim där.O så följde vi med tillbaka till MO ,det var några där,men inga roliga personer.Det är tråkigt när alla småbarn alltså de som går i fyran e där på eftermiddagarna.Så man ska ju va där på kvällen,men ändå det var inga roliga där.Så jag o Nanna gick till B&J's o köpte glass.När klockan typ var kvart i åtta drog vi hem till mig för att se på Ugly Betty.Nanna gick i pausen.

Imorgon e det ju picnic med massa,efter det Sover Vicky här :D.På torsdag åker jag ut till landet med pappa ,vi ska sätta ihop studsmattan ..yay.

//Gabriella ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0