Kornflakes

hej hej

I skolan i dag var Carl typ hög,haha.Ne men han var typ överaktiv A.C.K.Det var några tjejor som bestämde igår att vi skulle ha tubkjol idag,hatar min för den e för stor men hade den ändå.Fick tillbaka spanskaprovet,fick vg ganska nöjd eftersom jag börja plugga dagen innan provet(hehe).
Det regna idag :( så mitt hår blev lockigt o jag hade ingen tofs,men men.
Efter skolan skulle typ alla träna med sin engelska grupp utom våran :P.Så jag o Vicky gick till GS,så kom vi på att vi va hungriga så vi gick till Taco Bar,elr Taco Par(Nanna förstår haha).Vi åt typ dipptallrik o Vicky lura killen som stog i kassan,man såg att han praoa,på 8 kr haha.
Sen blev vi ännu mer hungriga så vi ringde på hos Jakob.Hugo o Tor va oxå där haha töntar.Han hade ty ingen mat hemma så första gången vi va där så tog vi bröd o gick o när vi hade åkt hiss ner kom vi på att det var torrt.O när vi kom upp igen tog vi kornkflskes o socker i en burk.Vi gick till indiska o satte oss o åt sen gick vi tillbaka för att hämta mer :P.
D¨träffa vi störande ungen Noah,blää vi fick inte coco pops av honom.
Sen gick vi hem till mig o chatta med en person,Olivia vi måste visa en sak för dig imorgon!!!hahahaha.
Vicky gick typ för en halvtimma sen för att hinna med bussen :)
Nu ska jag äta bye everybody<3

Haha,kom på att Jag o Vicky låter som värsta flingnördarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0