Nice night :)

hej hej

Idag efter skolan gick jag,Nanna,Kinga o Vicky till Donken o köpte glass haha.
Efter det gick vi till gs,kom inte ihåg vad vi gjorde men vet att jag o Nanna gömde oss för Kinga o Vicky inne på sci-fi affären :P O så gick jag o Nanna till skolgården o gungade o prata lite.Sen kom Kinga o Vicky tillbaka med OliviaN. med sig.
Kinga var tvungen att gå efter ett tag,men vi fortsatte att leka leken "hajen".Det var ju evigheter sen man lekte den :P.
Vid sex-tiden gick Olivia o Vicky.Nanna o jag gick till MO.
Men sen gick vi igen för att äta på Vapiano,när vi kom dit sa tanten(om var värsta besserwissen) att det var 18-årsgräns efter kl.18.Men hallå vi har ätit där förut utan att nån sa det till oss.
Nanna o jag gick till taco Par ist. efter det gick vi till B&J's o köpte glass.
Vi gick tillbaka till MO en stund ,stog o prata med alla där :P.
Men sen skulle vi hem för att ladda upp bilder o vid tio förljde jag med Nanna till bussen.
Hahah när jag skulle ner o duscha fråga mamma om jag hade gjort matten(som jag inte har gjort) jag ba :aa för om hon skulle få veta att jag inte hade gjort den skulle hon seriöst dampa loss.
Imorron e det grönan med tjejorna som gäller,så jävla kul!
Men jag har ett problem jag vet aldrig vad jag ska ha på mig på grönan för det är så svårt,man måste liksom ha nåt som e praktiskt så att man inte tappar grejer:P

Puss Gabby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0