Rain

hejhej

Dagen har vart helt okej.Vi hade redovisning på historian o vi hade gjort en film.Den blev jättebra men det ända var att mina trosor syntes på slutet.O jag fick ta hem min hylla från träslöjden,Freddan blev förvånansvärt glad.Ibland vill jag döda honom o ibland gillar jag honom faktiskt.
Efter skolan följe jag o Vicky med Sassa när hon skulle lämna Danne på fotbollen vid Zinken.Det var ju lite killar där,om man säger så :P.
Sen när vi hade kommit til slussen efter ha lämnat Danne så gick Sassa som trodde att jag o Vicky fortsatte att åka med tåget men egentligen följde vi efter henne.Asså vi var ju bäst på det hon märkte ingenting förns vi va framme vid porten.
Vi åt några mackor där,sen skulle Vicky gå till sin cheer så jag passade på att gå jag med .Fast när vi va där försökte de övertala mig till en sak ,men säger inte vad i bloggen hahaha.Aja det handlar om på onsdag.
På onsdag ska massa på picnic,ska bli jättemysigt.Alla har med sig massa kompisar så det kommer nog bli ganska många.Hoppas det inte regnar som idag då,plus att mitt hår kommer bli lockigt då,som det blev idag haha.
Jag har kommit på att jag vill åka till Tokyo o träffa mina kusiner,jag vet att jag har velat det längen men jag vill verkligen.Fick ju vet när jag var nio att jag hade andra kusiner o en moster i Japan o mamma fick veta när hon var 16 år att hon hade ett till syskon haha.
Aja

Har kommit på att jag kan inte ha vita byxor jag smutsar bara ner dom,aja nu ska jag se på spårlöst :).

Puss Gabby<3


Asså hon såg sååå himla rolig ut hon stog o kråmade sig framför kameran.Vet int om de andra förtodde min humor haha

Kommentarer
Postat av: oliven

vem är det på bilden :o ? <3

2009-05-19 @ 17:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0