Simtestet gick bra :P

hej hej

Jaaa,så idag hade vi ju simtest på eriksdalsbadet,haha när vi skulle kasta ut livbojar såg vi att massa gamla gubbar höll på med några övningar haha vilket va ganska kul.
När vi var färdiga med det fick vi gå till äventyrsbadet,vi va typ dom ända där.Det var ganska kul :).
Men efter som man e ganska misslyckad eller har otur så sprack mina byxor o gick sönder typ helt där bak (men som tur va såg man inte mina trosor).
När vi var färdiga köpte vi typ all nåt o äta,vi såg Vincent (en kille från min förra klass)haha.
Sen  när vi skulle gå gick vi precis bakom killarna i 6a typ Tim o dom haha det var kul att skratta åt deras byxor :P.
Jag,Nayeli,Kinga o vicky åkte hem till Vicky vi hoppa lite studsmatta sen blev det lite dator :P.Vi hade trevligt ;).
På vägen hem börja Nayeli tupera sitt hår haha,När Kinga o Nayeli hade gått av vi centralen satt jag ju kvar till GS.
Men jag råka slänga mina hörlurar rakt in i rutan när jag skulle lyssna på musik så det var ganska många som vände sig om.
När jag hade kommit upp från t-banan träffa jag Freddan O Kurt (min lillebror o hans kompis).Freddan följde med hem för de skulle äta o jag kolla på Ugly Betty.
Under DH prata/smsa jag med Nanna fan vad jag satt på helspänn under hela programmet,frustrerande...


Puss,Gabby<3


Kinga på bussen :)

Nayeli o hennes hååår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0