Skolans dag

HOLa

Idag var det skolans dag,helt okej vi va på Tom tits.Hahha orkar inte berätta men det var iaf några killar där som ..aa asså svårt att förklara.Men då slogs typ med killarna i 6a haha.
Vi trängde oss typ till allt,jag sassa o jess.Det var kul :P.
Efter det så åkte några hem till Vicky för vi skulle spela in till historian kan inte nämna mer *topsecret*;).Hahah kul var det iaf.
Men sen så hade Vicky jättebråttom för hon skulle möta Nanna o gå på en casting,hoppas nån av er får jobbet :) <3
Hanna o Vicky åkte buss medans jag amanda ,kinga o olivia gick till t-banan.
Innan vi skulle åka gick vi till coop typ för att alla var sugna på godis så vi köpte lite hehe.
Asså jag skämmer alltid ut mig.även om det är ingen som ser,klumpig som man är.Jag hade ju ingen remsa elr nåt o dom andra hann inte dra åt mig så jag skulle hoppa över men jag kan inte göra det med min klumpiga väska i handen.Så lista ut det själv så kom jag ju inte över på det bästa sättet,jag tror nästan att biljettluckemannen skratta åt mig.
Imorgon ska vi spela in lite mer sen ska jag o Nanna spela tennis på skeppsholmen sen tror jag att Nanna o Mika skulle äta här :/

Aja puss Gabby<3

Lite fula(gamla)bilder på mig :P:

Ful,jag va i femman det är typ 2 år sen i höst,BLÄÄÄÄÄ

Jag o Freddan ,vi hade visst inga mobiler hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0