Skrapan

hejhej

Idag har det varit en vanlig dag asusual.
På gympan var det faktiskt ganska kul för fröken var typ inte med på lektionen så det flesta tjejer var ganska flummiga o låg på tjockmattan o skratta.hahahahaha fuck ups!!Det var kul.
På bilden rita jag o Nanna massa resturanger men bytte ut p mot b i resturangernas namn haha,ingen fattar men men.
Fast jag har ändå vart lite deppig idag,har inte haft en sån dag på säkert två månader,visst jag har varit deppig.Men inte av den anledningen.Jag trodde liksom att jag hade kommit över det,men idag ville jag bara börja gråta.

Efter skolan drog Jag,Kinga o Vicky till skrapan vi märkte att killarna i sjuan gick före oss,de trodde väl att vi förföljde dom haha.Sega killen jobbade även idag.
PÅ väg hem skulle jag hoppa över spärrarna,jag hade ju två väskor eftersom det var gympa.O jag suger på att planka med två väskor så det blev lite pinsamt :P haha

Puss Gabby<3


Vilka gulliga vänner man har :P,spc när de kallar en gabbe


Bara för snygg på den här bilden....elr inte .Med min vackra rapport haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0