Taco Par

Hej hej

Asså det ska stå taco par om nån undrar,jag skrev inte fel.Men aja det är bara jag o Nanna som fattar men men.
Idag hade vi repetioner till skolavslutningen,o jag sjöng inte,eftersom jag inte vill höras.O det hade visst vår gympafröken sett.
Så på gympan fick vi bestämma om vi skulle vara ute eller inne o då sa jag att det inte spelade någon roll för mig.
O då sa hon "det är en bra inställning du har till allt,t.ex att inte sjunga i kyrkan".Men herregud orka bry sig om jag sjunger eller inte.Aja.
Efter skolan gick jag o Nanna till Wayne's.När vi kom dit var de några bögar(haha) nee men det var några killar typ i våran ålder som satt där o läste tidningen,sen när de hade sått så såg man att de hade druckit kaffe haha..
Linn kom dit med Vera,sen gick dom o jag o Nanna satt kvar ett tag till.
Sen gick vi till Gamla o Nanna hämta pengar hos sin mamma så vi kunde äta middag på taco Par!!
Efter middagen tog vi en glass på B&J's o gick till skolgården för att gunga.
Men så var gungorna upptagna av några....(nanna vet vad jag sa haha).Det var iaf den dära Sara som har gått i storkyrko(blääää).
Kevin o dom spela fotboll typ.Kevin har sett några snygga tjejer igen haha(ovanligt?)
Vi gick runt lite i GS innan vi gick hem till mig en stund.Nanna o Freddan dansa till Svennebanan haha en rolig syn :P
Vi tjugo i nio gick Nanna eller jag följde med henne till le rouge,där hennes mamma va :).
Jusste ,nanna det blev inget spårlöst för mig orkade inte gå ner haha.


Haha Nanna :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev ju jävligt likt :) <3

2009-05-26 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0