Tully's,MO...

hello

Idag efter skolan så gick jag,Vicky o Kinga till medis men vi vissste inte vad vi skulle göra så kom jag på att mamma hade sagt att "Lasse" eller Teodor Runsiö(kom på att han hette det nu) praoa på Tully's.Så vi gick dit, han praoa med 2 kompisar.Vi försökte va jobbiga,haha efter ett tag börja Vicky prata om våra underkläder haha.
Sen försökte vi stöka ner vårt bord så mycket som möjligt för att de skulle få jobbigt att plocka upp.
Hahha det var iaf kul man fattar om man va där :P.
Sen drog vi till Jakob en stund haha satt framför datan där.Sen skulle Vicky o Kinga hem så jag gick oxå hem.Gick o mötte mamma på 7-eleven för att vi skulle hyra film(jag o freddan)eftersom mamma o pappa e på opera.När jag va där ringde Nannasom va med Sassa o fråga o jag va i Gamla,vilket jag var så jag mötte dom.Vi gick till skolgården en stund Sassa gick då.
Efter det gick vi  till Nanna's mammas jobb :P,sen vid 6 till MO.
Körde nåt konstigt thesimsspel med Kevin,sen satte jag mig med Nanna,elin(elinyx) o celina i tv-rummet o bara prata :).trevligt trevligt.
Vid 7 var ju jag tvungen att gå hem för att mamma o pappa skulle gå,jag tinga freddan att se "another cinderella story"med mig,vet jag e töntig.Men nu sitter han därnere o ser "sex drive".
Imorgon e det skolans dag,vi ska till toms tits (haha,vet att det inte stavas så men det blir roligare så):P

Puss Gabby<3



hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0