Vet inte :/

hola

Vet inte vad jag ska skriva,jag e bara allmänt ledsen just nu och jag kommer inte låtsas vara glad för att andra inte ska tycka att jag tycker synd om mig själv.Jag skiter i det,orkar inte med allt.För mycket drama just nu.Jag ville att nåt i mitt liv skulle förändras eftersom det är ganska tråkigt att göra samma saker,dag in o ut,men jag mår bara dåligt nu.
Jag kanske är samma Gabby utifrån men inifrån skriker jag ,men jag vet inte varför?.
Önska jag var liten igen,när allt va enklet o man var kompis med alla.Jag kunde göra vad jag ville då,men nu måste jag tänka på vad gör för att ingen ska döma en.
Visst jag kanske tycker synd om mig själv? men vet ni? jag skiter i om du tycker det,jag måste få skriva av mig.

Nu ska jag kolla på Greys anatomy:P

E jag samma tjej?för jag känner inte igen mig i henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0