....----,,,,¨¨¨^^^^''''***???///###"""!!!===¤¤¤

Tja.

Vet att jag har sugit på att blogga men har verkligen inte haft någon lust så det har alltså inte blivit så mycket.

Igår var jag iaf på New Moon med Vicky och Olivia.Den var jättebra men jag tycker twiglight var lite bättre ändå ;).
Jag var jättesmidig under bion för min cola hade typ skakats om så den spruta jätte mycket och mina händer blev jättekladdiga och jag orkade verkligen inte resa  mig upp och gå på toaletten.

Sen sov Vicky här,trevlans ;).

Idag har jag pluggat biologi(ja,det är sant jag försöker sluta med sista-dagen-plugga).Jag ska visa bilder sen på vårt underbara kök höhö det enda som är kvar är fiskbänken och alla grejer står typ i "rummet" mella vardagsrummet och köket :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0