Tråååååkigt

Hello.

Jag sitter och har jätte tråkigt alldeles nyss hasade jag mig upp till mitt rum och platta håret.För att jag hade tröttnat på att ligga framför datan.Men egentligen borde jag inte röra mig så mycket men aja.

SENASTE:
1. Dryck: Caffe Latte
2. Telefonsamtalet: Mamma
3. SMS: Asså vem det är ifrån eller vad det står?
4. Sång du lyssnade på: John Mayer-Free Fallin'
5. Gången du grät: Igår,för att det gjorde så jävla ont.

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Eh gud jag fattar inte frågorna men jag är ju lite trög :P
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nae
8. Varit kär: Yes
9. Förlorat någon speciell person: Mmm absolut inge kul.
10. Varit deprimerad: ohyes, värst var det nog i våras.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Aa..


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Många :D
16. Fått ditt hjärta krossat: Mm av vänner.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Aa skratta e kul ;)
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja det tror jag nog.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja.Och dom betyder mycket<3
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Mm 
21. Pussat någon: Det tror jag nog.


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla förutom en som jag inte vet vem det är :S
23. Hur många barn vill du ha: INGA!
24. Har du några husdjur: Ella.
25. Vill du ändra ditt namn: Nae då skulle det inte va "mitt" namn.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Fika med Nanna,Vicky och Linn.Sen skulle jag ute o äta me familjen men då fick jag ett migrän anfall och låg hemma i 3 dagar. 
27. Vilken tid vaknade du idag: 08.17 (kolla på klockan) nån hade på tvn rätt högt.
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov,var så sjukt trött.
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? Gårdagen kanske ;)
30. Senaste gången du träffade din pappa: Runt 10 min sen.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag skulle vara smidigare.
32. Vad lyssnar du på just nu: Kim Possible på tv.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Faktiskt.
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte får gå ut och att jag har rätt tråkigt.

OM DIG:
 37 Vad är ditt namn: Gabriella
38. Stjärntecken: Kräfta
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Maria Elementar
41. Gymnasie: Får se
42. Högskola: Får se
43. Hårfärg: Ljsubrunt?
44. Långt eller kort: Mellan
45. Längd: 1.66 i somras
46. Vad gillar du gällande dig själv: Mina tänder :P haha var ju tvungen att ta nåt.
47. Piercings: Tha ears!
48. Tattoos: ingen
49. Höger eller vänster: Höger


DIN FÖRSTA:
51. Operation: Har aldrig opererats-
52. Piercing: Öronen
53. Tatueringen: Har ingen! hehe.
54. Bästa vän: Julia eller Kevin.
55. Sporten du spelade: Barn balett?eller fotboll? kommer inte ihåg.
56. Husdjur: Hund
57. Vaccination du minns: Stelkrampssprutan
58. Konsert: A-teens
59. Förälskelse: På dagis
60. Alkohol du drack: Öl hehe.


JUST NU:
61. Äter du: Nej
62. Dricker du: No
63. Är du på väg att: Kolla på Totally Spies.
64. Lyssnar du på: ¨TV:n
65. Väntar du på: På att eh.. jag vet inte..

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: NEJ!
67. Vill du gifta dig: NEJ!
68. Karriär i åtanke: Egen företagare tror jag.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Kramar!:D
71. Kortare eller längre: Längre?
72. Yngre eller äldre: Äldre.yngre känns konstigt.
73. Romantisk eller spontan: Eh..spontan kan ju va romantisk:).
74. Snygg mage eller snygga armar: Mage,lätt!
75. Tatueringar eller piercingar: Inget.
76. Känslig eller inte: Mitt i mellan,Vill inte ha nån som gråter varannan minut.Men inte heller nån sten som inte går att prata me ;).
77. Ragg eller förhållande: Venne.
78. Bråkstake eller tveksam: Vadå tveksam?


HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: No
80. Gjort något sjukt spontant: Näää jag planerar allt!(a)
81. Tappat glasögon eller linser: Solglasögon?;)
82. Haft sex på första dejten: Är bara 13.
83. Krossat någons hjärta: Det skulle jag inte tro.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Den frågan har väl redan vart?
85. Har du blivit arresterad: Nej inte vad  jag kommer på ;)
86. Dissat någon: Nae.
87. Gråtit när någon dött:Ingen nära har dött. 
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Ja bästa vän!:P

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Jag har mina stunder
90. Mirakel: Ja
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej
92. Himlen: ...
93. Tomten: Vem gör inte det?
94. Att kyssas på första dejten: I don't date(hahah).
95. Änglar: Vet inte.

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Det går säkert
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: MAAAAAT! o alla nära.
100. Att posta det här är din 100 sanning: Ja de tror jag väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0