Fredag den 13:onde.

Hej hej.

Imorse vakna jag klockan sju för att sedan åka med mamma som först skjutsa Freddan till skolan sen åkte vi direkt till sjukhuset.
När vi kom till Närakuten hade det som typ en "gasläcka" så jag var tvungen att hoppa upp till astridlindgrens barn bla bla... Sjukt trött blev jag soch dom där sa att jag skulle tillbaka till närakuten.
Jaa,sen fick jag min fot gipsad.Det blev mycket fulare den här gången.Men han som gjorde det var mycket snällare.
Sen har jag bara varit sur, för jag kommer lätt inte rka med skola och sen ha ett fult jävla cp ben på det.Fan va allt e dåligt just nu! :)

Nä,nu ska jag fortsätta kolla på Grey Gardens som går på nån filmkanal ;)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Stackare :S

Vad här nu hänt?

2009-11-13 @ 15:50:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Har*

2009-11-13 @ 15:50:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0