Gaybastu !!?? :O haha

Hej hej mitt liv har inte blivit särskilt mycket bättre den sista veckan utan däremot sämre.Känner mig som jag gjorde i början i våren igen.Ingen vet hur förjävligt det känns.
Plus att gå runt med kryckor i 2 veckor till gör inte saken bättre.

Idag har väl vart sådär men det gick faktiskt förvånandsvärt bra på träslöjden och på fysiken.
På bilden rita jag Lauras profil och hon min.Och så låg det ett papper på bordet som jag trodde var ett papper som inte betydde nåt men det va visst en tjej i nians som jag nu måste säga förlåt till..Men jag gjrde ju inget fel det var ju ändå fröken som lagt det där??Hatar alla lärare ingen tror på mig..

Men aja på väg hem utan för storkyrkoskolan och badet kom en liten kort typ man fram till mamma och fråga om hon bodde här så att hon kunde hjälpa honom att hitta Gaybastun.Fatta vad vi skratta när han hade gått :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0