Helt sluuuuuut

Hejsan.

Sitter här ny duschad.Gick hem från tennisen,alltså från stadion till Gamla Stan i regnet för jag hade inga pengar på varken mobilen eller i fickan och sen biljettlucketanten stirra på mig som att hon skulle mörda mig.Så jag tog inte den chansen utan gick hem.Då var jag redan jätteslut efter tennisen och sen skulle jag gå hem också *jippi*.

Aja.Igår skulle ju Vicky sova här men vi åkte till Olivia N som var med Laura och det sluta med att vi sov där.Vi gick bus eller godis med improviserade utstyrslar(haha vilket ord,uuutstyrsel).Fick bara godis av 2 personer.
Sen så gjorde vi inte så mycket.Men jag kunde inte sova när vi gick och la oss vid halv 4-tiden utan jag låg och stirra i taket till nästan 5 och fatta hur trött jag är nu då?
Men ändå måste jag plugga samhälle.


Vicky.

Laura.

Olivia.

Ursäkta för den nästan för heta bilden på mig höhö.

Jag och Laura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0