Jag har överträffat min smidighet

Tja tja,precis som någon annan viss person säger.

Jag bestämde mig ändå för att vara med på gympan,vilket jag egentligen kunde ha skippat eftersom jag tillsut hamna på astrid lindgrens barnakut.
Där satt jag och mamma i ungefär 3 timmar eller vi for runt till röntgen och allt sånt ocks och jag var ju tvungen att stödja mig på kryckor.
Men det var rätt mysigt för man var några personer som man var med från början nästan som också gjort illa sina fötter så de gick till samma som jag.
Och sen när jag kom ut från rummet där man gipsar fick jag en sympati-blick av en av mina "kompisar" han hette faktiskt Oskar haha! Alla mina fot-kompisar var killar.Inga tjejer hade visst gjort illa sig :S. En av dom som var där var riktigt söt han hette Måns han skratta oxå åt barnprogrammen som visades uppe vid röntgen haha.Dom var riktigt roliga faktiskt.

Det blir ingen fika idag för mig som ni förstår sen så blir det ingen skola på hela veckan,vilket kommer bli riktigt tråkigt det finns ju inget att göra hemma speciellt när man inte kan röra sig och måste ligga med foten högt.
Men ja,jag får se det positiva i att det inte gör ont och att det är en fin färg ;)
Det var allt för,haha kände för att vara lite seriös.Jusste jag har kommit på mitt serious face under dagen mamma tyckte jag var konstig :P


Kommentarer
Postat av: FERDINAAAAAAAAAND

du din prutt korv nu e det så att jag fortfarande e sjuk och har trååkigt tack vare DIG, MEN det e okej bara för att jag tycker synd om dig din klumpe duns :)(N)annie loves ya (haha) <3 <3 <3

2009-11-10 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0