lALALAL

Hej hej är hemma nu.Hade treeevlans ikväll höhö.

Är sjukt trött fast klockan snart är  elva men jaja.När jag och Laura stog på t-banan hem så var den nån börja skratta jätte roligt.Sen när Laura gått av vid t-centralen märkte jag att det var några killar i vår ålder som hade skrattat haha...Sen så vände sig en av killarna om och nicka till mig hahah jag var på väg att skratta han såg så dum ut xp.
Men jaja,Mimmi(min mormor)o min mamma håller på med vårt kök just nu alla typ lådor och sånt är uppe vilket är rätt coolt efter som vi börja renovera köket för typ 1 och en halv vecka sen allt går så jävla fort.
Ska snart sova tror jag eller ska nog ladda ner lite musik först.


ORKAR INTE ANSTRÄNGA MIG MED NÅGRA BILDER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0