Siiiiick!

Hellu.

Jag mådde jättedåligt inatt.Vakna 3.40,tänk att jag har varit vaken sen dess.Jag kunde inte somna om.Men vid 5-tiden så tog jag en dusch och efter det kunde jag sova i en halvtimma innan det var dags att gå upp.
Var inte med på gympan,låg på en bänk med Olivia som typ had puttats in i en vägg när de spela basket och kändes sig yr.
Seriöst,jag brukar aldrig bli sjuk men nu har jag typ Feber och ont i hela kroppen.Så no skola för mig imorgon.
Jusste på skolgården idag stog den en buss och så var det en kille som stog och prata varför man skulle avstå från droger och alkohol.Själv hade han aldrig druckit något inte ens öl,annorlunda kille asså! Han såg lite differento ut också ;).
SO provet gick bättre än vad jag trodde.Sen bytte vi även platser.Jag gillar inte min nya,jag som trivdes där jag satt förut:(.
Jusste fick skolkläderna idag, gått runt med dom nu.Men dom är riktigt sköna när dom inte är tvättade och det är som fleece inuti.

Nä nu ska jag fortsätta sjuka mig!


Kommentarer
Postat av: olivia

vi va så misserabla på vår lilla bänk i gympa salen ;) <3

2009-11-06 @ 15:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0