Ska aldrig vara hemma mer än en vecka igen!

Hola.

Igår hade jag ju somsagt jävligt tråkigt.Men vid typ 5-tiden kom mina söta vänner Nayeli,Sassa och Vicky och hälsa på.Fick mina skolböcker och lite godis.
Det gjored lätt min dag,jag har haft så jävla tråkigt så det va kul att få prata med kompisar istället för familjen också ;).

Idag hade jag tänkt göra lite läxor,eller vi får se om det funkar...
Annars kommer jag väl ligga och dö här som jag gjort i 3 dagar nu.

Mmm nu ska jag fortsätta med att ligga i soffan :)

Kommentarer
Postat av: VICKY<333

hahah vi e ju sååå omtänksamma :P

även om ja åt upp allt godis ;)

2009-11-12 @ 19:55:45
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0