Skön daaaag.

Tjaaaaa.

Vart en ganska skön dag idag.Hade brandövning.Men vi fick typ inte ta med oss våra skor ut medans alla andra klasser fick det.Så jag valde lite fel dag att ha vita strumpor om man säger så ;).
Jag var nog grymmast på musiken när vi öva jul-sånger. Jag mima hela tiden haha, Kasper hade visst sett det.Jag är nog den grymmaste mimaren.Men det är ju inte mitt fel att jag är helt jävla tondöv eller?

På elevens val skulle vi göra tårta jag,Vicky och GA skulle dekorera den.GA var liite emot att vi skulle göra g,g,v på tårtan men han ändrade sig nog när han såg vårt fina resultat.Väldigt vackert iaf .Jag fattar inte ens att jag åt av tårtan jag som verkligen hatar jordgubbar ibland och det ända vi kunde dekorera med var jordgubbar.

Efter skola åkte jag,Laura och Vicky till gallerian,satt där ett tag och gick runt lite.Sen åt Vicky.Vi satt typ ganska länge vid det bordet innan vi åkte hem eller Vicky åkte till sin träning ;). Tåget stanna mitt i tunneln och stog fast i evigheter.Om det hade var när jag var typ 6år hade jag fått panik och börjat skrika jag hade världens fobi för tunnelbanor.
Men det var värsta söta pojken där jag stog han stog och berätta för sin lillebror o pappa vad han önskade sig.

Han:En sån där hund man får önkas sig vill jag ha!
Pappan:Jahaa..
Han:Jaa..Kommer du inte ihåg,pappa?Den hunden i finland?

Hahaha fan jag var på väg att skratta.Men det är e ju bara min humor och hans 2årige lillebror ville ha en mobil :S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0