Var det måndag?

Hello

Idag är det måndag om någon missa det.Ja,jag råka tro at det va tisdag en stund på spanskan men det gick över så fort jag fråga vilken dag det va.
Spanskan var nog den roligaste lektionen på hela dagen.Vicky och Jag skratta nästan hela men fick allt gjort ändå typ.Sen kom vi på att där vi satt idag var en mycket bättre plats än den förra även om det är längsta fram :P.
Jag ligger fortfarande efter på träslöjden även fast jag inte har missat en ända gång,vad gör jag egenligen på lektionerna? Jag kan ju inte göra mer än att arbeta hon säger ju alltid till en.
Har haft ont i halsen då och då men det är klart mycket bättre än förut.Men tvivlar fortfarande på att vara med på gympan imorgon det gör även min kära moder.Så får se.
På väg hem från skolan träffa jag,Vicky och Carl Vidar! Haha bara kände för att berätta det
-.- jaaa,ännu en gång jag är sjukt differento,lev med det!


Nayeli,Jag och Vicky .Tillsammans ser vi underbara ut!


Men våra män är ju snäppet hetare! Vickys man,Nayelis man och min man och han heter ju såklart Vilmur :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0