ALDRIG MER!!!!!!!!!!!

Jag ska aldrig någonsin vara med på skolfotot igen!Och det menar jag verkligen. Jag blev sämre än förra året och då blev jag riktigt dålig. Jag vill inte ens tänka på att hela skolan får hem skolkatalogen.
Tröjan jag hade på mig kommer nog aldrig mer användas efter ha sett hur bred jag såg ut i den.
Pappa blev sur när jag börja hoppa på kortet med skorna på eftersom han tyckte jag blev bra, men det säger ju han bara för att han måste vilken förälder skulle säga "Nae det här kortet blev väl inte så bra...".Men jag vill verkligen inte ha kortet iaf.


Kommentarer
Postat av: cissi

nää, du blev väl ganska bra på ditt foto:P

2009-10-16 @ 17:05:50
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0