Det regnar här i stockholm.



Kom precis hem var med Nanna och Vicky.Vicky skulle på träninge efter ett tag men hon kanske kommer hit efter den och njuter av vära patetiska liv,haha nej skoja bara.
Jag o Nanna gick till Gallerian där killen på typ muffinstället va segare än sega killen på esoresso house,hur fan e det möjligt?.
Ja,när Nanna gick börja det spöregna och jag hade inte tillräckligt med pengar till att ringa någon och inga nycklar plus att familjen inte va hemma.
Hade ingenstans att ta vägen så jag gick runt i gamla stan.Gick förbi storkyrko,det va faktiskt rätt skönt att bara gå runt och tänka.Efter ett tag börja jag gråta men det var ju ingen som såg eftersom det regna så mycket och nästan ingen var ute.Gick runt i nästan 45 min. När mamma o pappa kom brydde de sig inte att jag va dygnsur och hosta jätte mycket eftersom det fortfarande är sura över hur jag va imorse.
Just nu har jag bytt om till tjocka tights,stor college tröja,tjocka strumpor,mössa,halsduk och morgonrock +filt.Vad? jag fryser ju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0