Dör snart

Heeej.
Dagen var helt okej (som vanligt alltså).Haha förutom att jag suger på gympa,nyhet?Men va faktiskt med på lite,seriöst jag gillar inte att skämma ut mig,vilket jag skulle göra om jag ska hoppa över en plint.
Jusste sen har jag inte kunnat läsa eller öppna sms,ta bilder,lyssna på musik på min mobil för den har minnesbrist och laggar ständigt.Och när jag försökte radera så funka inte det heller,men nu tror jag att det börjar funka.
Efter skolan gick jag direkt hem höll på att blåsa bort,nej men snubbla på mina egna fötter för det blåste så hårt.
Nu måste jag fortsätta med mina roliga matteläxor sen blir det FRIDA och tv,bästa programmen ikväll ju.

Blir inga bilder eftersom min kära mobil är cp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0