You know,But I don't.

Tjaaaa

Ja,e fett trött dagen gick segt(tyckte jag iaf).Börja med dubbelmatte som inte gjorde det hela bättre.Sen på spanskan fick vi tillbaka proven G+,blev rätt nöjd trots allt trodde att det skulle gå sämre.
På lunchrasten så sjöng vi lite till Fairytale,fick inga pengar men vi va ju grymma? så jag fattar inte riktigt varför vi fick.
Jusste fick biologi provet tillbaka idag med,G+ på den med vilket är rätt bra för att inte ha pluggat eller ens läst igenom allt.
Sista lektionen på onsdagar är en av mina favorit lektioner,svenska fast med halvklass.Asså jag fattar inte varför men det är då som jag blir så flummig.Hade en hemköprabattgrej i pannan som någon hade satt där antingen typ Olivia eller Vicky kommer inte ihåg.Sen skulle Olivia locka mitt hår med en penna,så den hade jag också.
Sen när Sabina hade haft sitt musikföredrag om The Script så hade hon inte musik så jag erbjöd mig att sjunga men det fick jag aldrig göra -.-.

Jusste det var väl ingen som missa att det snöa imorse,det måste ju verkligen vart helt borta ;).

Ingen rättvisa alls,Ser sjukt tjock ut .Och Vicky tyckte hon sågbredbent ut.Btw,Carls jacka över.

Julkort nästa!! höhö.


Kommentarer
Postat av: VICKY<3333

haha ja står fett konstig :P

2009-10-15 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0