Min tand är lös!

äHeeej alla små nördar!

Sitter och nördar lite farmville, trodde verkligen inte att det va så beroende framkallande men det är det faktiskt.

Skolan var okej.På lunchrasten så var vi i the english shop och så gick jag och Nayeli för att kolla om Vicky,AmandaW,Olivia och Sassa märkte att vi gick ifrån dom.
Vi hann åka 11 ggr i rulltrappan upp och ner innan de kom.
Sen så hade jag köpt lakrits,självklart var en sjukt hård så när jag bet knaka det till.Och nu är den lös.Mamma vill egentligen att jag ska till tandläkaren imorgon men det vill inte jag så det blir någon gång i nästa vecka istället.
Sen på engelskan  hade vi Maria istället och jag ogillar verkligen henne,jag fick inte läsa med boken stående ne då skulle jag lägga ner den och läsa som alla andra.
Vi sluta ju tidigt idag så efter skolan så gick Jag,Nayeli,Olivia och Vicky till Subway för Nayeli skulle äta.Vi flumma lite,Vicky hade ett otroligt vackert skratt haha.
Sen så satte Vicky en lapp från hennes sko på min arm sen satte jag den i pannan.Men den glömde jag bort men kom på att jag hade den typ när jag redan var hemma,men det är inget jag kan göra åt saken nu direkt .

Pure hotness!

Nämen hej!


Jag äääääälskar biologi!

Hahah måste bara visa hur min broder såg ut på sitt klassfoto ibland är han bara för skön!


Kommentarer
Postat av: olivia

den bilden där uppe på mej är så grymt het ! holler du med mej den här gången cokså jakob ? :P

2009-10-22 @ 20:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0