Flickan som bajsa i skogen.

Jaa,det va Nanna som ville att jag skulle ha den rubriken.Eftersom hennes Verision av Flickan som lekte med elden är Flickan som bajsa i skogen.

Dagen har varit okej,har bara varit omåttligt trött.
På gympan var jag och Nayeli nästan för grymma på innebandy,Nayeli bara råka släppa in några mål o jag spela gitarr med min klubba.Tills Ulf sa till oss att vi skulle va mer aktiva.
Gjorde nutids orienteringen idag oxå,kände mig lite smart...eller inte.
Sen skulle jag till tandläkaren och jag hatar verkligen när man typ ska "checka in" så min pappa gjorde det.O hon som satt där kolla på honom och höjde ögonbrynen.Eftersom han hade sagt att det va Gabriella o sen kom jag o ställde mig bakom honom o då fatta hon,haha trög personal.
Jusste min tandläkare trodde jag va 17.Herregud lixom17!!Jag är 13 så gammla ser jag väl ändå inte ut eller?.
Sen gick jag tillbaka till skolan när alla hade slutat o Nanna o Linn kom också o vi gick hem till Sassa o hade trevligt.Jag är typ den enda som hatar te ,ja jag e annorlunda.Live with it!






                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0