Höstloooooov!

Hej Hej

Imorse börja dagen med att sitta i kyrkan och fira fn-dagen,vi sjöng väldigt vackert på psalmerna höhö.Var så generös att jag gav 1,50 kr när dom kom med dom där ggrjejrna man ska lägga pengar i ;).
Fatta inget på fysiken men det är ju inte så ovanligt,men asså han lägger till massa nollor typ hit och dit det är inte logiskt helt enkelt.
Ligger fortfarande efter på musiken med basen även fast jag inte har missta en enda lektion,men jag är ju helt omusikalisk sen så prata jag kanske lite och då sa hon att jag skulle fokusera men det är ju så sjukt tråkigt hur ska jag kunna fokusera då?.
Sen hade vi Elevens val och jag har ju hemkunskap.Så jag och Nayeli baka muffins med ga i nian men fröken brände dom.Jag tyckte inte de var så goda om man säger så.
När jag skulle gå hem från skolan och gick på götgatan såg jag Johan Palm hahah.Om jag hade sett honom för ett år sen skulle jag typ flippat ut.Men jag fattar inte att jag tyckte han var bra? Aja ibland kommer man på sig själv lite sent.

Somsagt nu är det höstlov!,så jävla skönt att bara komma bort från skolan för jag har börjat tröttna på att gå dit varenda dag.

Nayeli at hemkunskapen.

Dagens:
T-shirt(ny)-Topshop
Vitt linne-Gina
Jeans-Monki

Och ja, jag hade strumpor och en kofta till ;).


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah jag såg också johan palm igår, fast på medis;)

2009-10-24 @ 11:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0