Jag älskar hösten!

Hej!

Asså seriöst jag verkligen rå älskar hösten.Sätta på sig mysiga kläder och kolla på en film när det regnar ute?
Åh vad jag älskar den,sen brukar ju alla typ bli deppiga på hösten eller är det på våren? aja.Jag blir glad av hösten idag när jag kom hem från utförsäljningen tyckte ja till och med om att plugga.Så jag hoppa runt med ett stort leénde :D.¨
Jag har faktiskt börjat gilla mitt liv jag kommer lixom ihåg i 6:an,allt var verkligen skit kände mig splittrad.Och grät minst en gång per dag,men så är det verkligen inte längre.I 6:an trodde jag att jag alltid skulle va så deppig o inte skulle komma över det.
Men det gjorde och nu är jag glad :D.

Hahaha sjukt inlägg kanske...




Förra hösten på MO.Jag kommer ihåg den kvällen :).Synd att han blivit sjuk i huvudet eftersom han va jävligt kul att va me .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0