Jag är smart.

Hellu.

Hade kemi-provet idag,känns bra att ha det gjort.Det gick väldigt bra och nej jag är inte chockad eftersom jag är värst kemisten.

Jusste på träslöjden imorse stog jag helt inne i mitt jobb(säger vi).Och så såg jag någon vinka i det ena fönstret men hann inte se vem det va,men sen när personen kom till det andra såg jag att det va erik vår kompis! haha han får namnet erik vår kompis!det är rätt kul att säga.Jaa jag är lättorad som få.
Efter skolan gick Jag,Olivia och Vicky till Donken,shiiiieeet fanta exotic är lätt min favooläsk just nu.
Nayeli fick boken Ägget med sin happy meal,hon tänkte ge den till sin kusin.
Men sen såg vi att Mattias och Danny från emd kom in på donken så Nayeli fråga om de kunde signa barnboken.Haha jag vet fortfarande inte om hon ska ge boken till sin kusin eller behålla den,jag är ovetande i stunden :).


(Vicky o Olivia) Orkar inte lägga upp m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0