Jag hitta ett par skor :D

Hejsan allihopa! höhö...

Innan vi kom iväg imorse var både Freddan och Mamma skitsura på mig för att jag aldrig blev klar och satt fortfarande i morgonrocken helt ofixad när de ville gå.Men tillslut gick jag upp till mitt rum och fixade mig.
Vi åt först lunch på taco bar i slussen gallerian,sen så gick vi runt på götgatan.Köpte 2 linnen och en brun stor halsduk inne på gina tricot.
Jag har köpt en bok också,jag har inte läst på evigheter typ men det är bra att ha med till landet imorgon.
När vi var inne på ett bageri typ vid skanstulls tunnelbana skulle jag ta en nummerlapp så att man kunde beställa.Och självklart drog jag hårt i en lapp men då var det inget motstånd så massa lappar åkte ut,alla kolla på mig och jag börja skratta hehe.Jag är helt enkelt född smidig.'
Sen på vägen hem gick vi tillbaka till slussen gallerian och jag hitta ett par svarta skor på eurosko och så la vi undan en jättefin väska.

Bilder kommer väl i framtiden :)


Kommentarer
Postat av: olivia

din smidighet är faktiskt väldigt charmig gabby, kom på det nyss x] <3

2009-10-24 @ 23:32:10
Postat av: Gabby

haha,du är nog den första som tycker så :P<3

2009-10-25 @ 11:01:45
URL: http://justgabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0