Jag vet väl inte vad som ska står här,hmm jag satsar på rubrik!

Hello.

Jag är jättelessen att jag inte hunnit blogga så mycket.Men Karro har ju vart här, så man glömde bort bloggen lite ;).
Karro kom alltså i torsdags morgon, på torsdagen träffa vi Vickan,Matilda,Ebba och Jossan på t-centralen.
Vi åt på en kina resturang vid odenplan,dom hade sushi också.

Sen igår så gick jag och Karro till götgatan på förmiddagen för att kolla i affärer.Fick hem lite saker. Sedan åkte vi till t-centralen och åt på sandy's, vi kollade i affärer i gallerian men efter ett tag så hade vi vart i typ alla så vi satte oss ner och väntade på Matilda.
Vicky och Linn var också i gallerian så vi hann med att hälsa på de med.
När vi hade ätit vår glass gick vi hem hit, Matilda kolla i mina skolkataloger haha.
Sen vid 6-tiden var hon tvungen att gå.
Efter vi hade ätit igårkväll gick vi och hyrde the proposal och köpte godis.
Nu på morgonen såg vi den en gång till innan jag följde med Karro till Centralen.

Jusste jag fick mina UGG's igår.Happiness!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0