Min konstiga bussdröm!

Hej,jag måste bara berätta om min konstiga dröm inatt.

Kolla jag satt på bussen någonstans typ uppåt i landet eller i skåne (svårt att komma ihåg).
Och så satt det en man som va rakad och hade välknäppt skjorta på den platsen precis bakom chauffören med ansiktet ut mot bussen.Jag satt alltså närmast honom.
Och där bak i bussen satt massor men ingen satt brevid varandra.Matilda o Stoffe från malta satt oxå där.
Jusste den där mannen hade en stor väska och efter ett tag så börja han öppna den.
Jag kommer ihåg att jag tänkte "Kommer jag verkligen dö nu eller?".Och så skrek mannen "Här är min leksak" Och så tog han fram värsta k-pisten ur väskan.Och så sa han "Vem ska dö först" och så stirra han på mig,då böjde jag mig fram och viska att han skulle ta henne där bak, jag tror hon heter Sara.
Chauffören fortsatte att köra för han tänkte att han skulle stanna på ett ställe där det människor.Och när vi stanna var gubben borta,som han inte ens hade funnits utan nu sprang två tjejer runt med kniv och jaga alla på bussen.
Sen träffa jag min lillasyster (jag som inte ens har någon).
Sen vakna jag och kunde inte somna om.Jag vet,annorlunda på hög nivå :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0