Någon som vill hoppa framför en bil med mig ?

Så känner jag när mitt liv suger.Just nu gör det.

Jag hade världens bästa dröm inatt,den var så perfekt om du var jag i den skulle du verkligen inte velat vakna.Jag var typ på landet sen bodde det typ massa killar i min ålder där, som typ åkte skateboard på vägen ,vilket är ingen logik alls eftersom det är en grusväg?.Men ah,alla var typ skatekillar.Men det var bara en som var snygg han hade typ turkos mössa och byxor,så sjukt snyggt. Och självklart så kände vi varandra jättebra.
Det var inte hela men orkar inte skriva hela.Tror ingen skulle fatta då heller men aja.
Seriöst mitt liv känns helt värdelöst just nu.
Känner mig inte som vanligt.
Och som vanligt när jag känner så här tänker jag tillbaka,när ska jag lära mig att glömma?

Ingen behövxde egentligen läsa det här.För jag bara kände för att skriva ner det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0