No tålamod

Hej

Sluta för typ en timma sen.
Dagen va okej precis som alla andra dagar den här veckan har varit men aja.På bilden satt jag o Nayeli vid ett eget bord,det är mycket skönare att bara typ sitta 2 eller helt ensam,e det bara? det är säkert bara jag som tycker det är skönt att sitta ensam ibland.
Vi satt iaf o sjöng lite.Jag hade sönder en sån där stor pennvässare lyckad som man är.Nayeli ska skapat ett album med massa av våra misslyckheter.
Ännu en gång jag hatar att ha lektioner i NO-salen,varför måste jag sitta brevid honom ? uhhhg.
På engelskan skulle jag,Vicky o Olivia ha föredrag o vi döpte oss själva till the cows,ballt namn va?Vi skratta bara liiiiiiite.
Jag gick hem direkt idag för jag tänkte göra min labbrapport som jag måste göra men jag orkar verkligen inte,har inge tålamod,ger bara upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0