Onödigt!

Tja.

Har egentligen inget viktigt att skriva.
Idag var jag i skolan som vanligt vakna ovanligt tidigt imorse,och sen när jag skulle gå till skolan upptäckte jag att det regan och bad pappa slänga ut en mössa genom fönstret.Men mitt hår blev ändå lockigt men det var värt ett försök.Och ändå blev det inte så lockigt jämfört vad jag egentligen har :/.
Jag skulle ha gått till tandläkaren,men jag spenderar way to muck time där redan så jag orkade inte idag så jag smsa mamma att jag inte skulle gå,hon kunde inte direkt komma till skolan och tvinga mig?.
Under spanska fick jag jätte ont i armen och den svullna upp lite,men såklart var syster på möte när ja skulle dit.Men det var nog inget egentligen,fast det gör lite ont nu men inte lika mycket.
Gick hem direkt,som vanligt numera men ja tycker faktiskt att det är riktigt skönt att bara få va hemma.
Har geografi prov imorgon borde på plugga men det var ju bara sju sidor och inte alss svårt haha.
Och jag har varit sämst att ta bilder,men det faller inte naturligt för mig att ta bilder det är såååå sjukt tråkigt hehe.Så jag tar en av Olivia :P.

Jag och Olivia igår.Vi var fett heta,Olivia var så rolig med brillorna :P.


Kommentarer
Postat av: Jakob

ja Olivia e het hehe ;)

2009-10-21 @ 18:13:47
Postat av: olivia

hallå , !!? :S

2009-10-22 @ 20:13:06
Postat av: olivia

det är nog den grymaste bilden på oss gabbs ;) <3

2009-10-22 @ 20:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0