Schoolfoto

Hehe.

Heej fick våra porträttbilder i dag i skolan,jag trodde de skulle bli hemskickade? men aja. Såg ut som en man ,mina axlar va uppe vid öronen o jag var jätteröd och ja helt enkelt ful.Men jag skyller det på Jimmy o Hugo som stressa en när de stog o kolla när man tog fotot.
Men ändå blev årets foto mycket bättre än förra året.Så tänk hur jävligt förra årets va?Kan lägga in bilderna sen men just nu sitter jag vid broders dator.
Fast jag vill ha skolkatalogen snart :),asså shit jag bara älskar skolkataloger *nörd*.


Ehm inte jag,Sassa o Vicky.

En ful jävel,Olivia o Vicky :).

Kommentarer
Postat av: Andre

Du är inte ful :(

2009-10-08 @ 17:19:43
Postat av: Jakob

nä eller hur du är ju en riktig snygging ;)

2009-10-08 @ 17:21:21
Postat av: viicky

ja exakt bimark :P hehe men ja e allvarligt snyggast <33 :P

KÄrlek <3

2009-10-12 @ 12:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0