Seeeeeeg torsdag-.-

Tjaaaaa

Vet att jag har varit sämst på att blogga de senaste dagarna,men min dator cp:ar sig så jag måste va inne på datan i arbetsrummet inte för att det stör mig men jag gillar min ;).
Imorse hade jag utvecklingssamtal,gick väl helt okej me jag slarvar med läxorna i några ämnen.Men jag är aktiv till skillnad från alla andra möten vi har haft sen femman,jag räcker faktiskt upp handen haha.Och så tyckte han att jag satsa mer på det sociala än skolan men aja.
Dagen har faktiskt gått riktigt segt vilket är lite annorlunda eftersom torsdagar brukar typ gå snabbast.
Efter skolan följde jag med Vicky till Swedbank för hon skulle fixa sitt kort,sen gick vi till gallerian och jag köpte min vackra t-shirt från topshop ;).
Sen när jag skulle ta t-banan hem från t-centralen kom jag på att jag lika gärna kunde ha gått det var asmycket folk jag hoppa två tåg och det gjorde jag rätt i för det sista va minst fullt.Även fast jag redan skulle h varit hemma om jag hade gått ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0