Studie dag.

Hello, Har varit ledig idag då för det va studiedag (?).

Vicky kom igår vid Tio-tiden vi kolla på 17 again jag somna hehe.Sen vakna precis vid slutet ochblev lite speedad vi chatta med en ful person haha.
Imorse vakna vi och låg kvar i sängen och lyssna på låtar för att sen gå upp och se på barnprogram,som var väldigt underhållande."Muuu Bäää Dubbelkvack Dubbelkvack om du har fått en svacka",hehe.
Vid ett skulle jag åka hem till Nayeli som bor i trångsund.Vicky vänta med mig på perrongen och så kom vår favorit låt "Do you wanna be my fjortisboy" ,hahahahah.
Hos Nayeli åt vi lunch jag nörda lite farmville och så chatta vi med några vilket va rätt kul.Vi spela buzz också först försökte vi på polska men det gick inte vidare bra.´Våra gubbar hade de bästa namnen ,Jascurtu och Unrrix.
Sjöng lite singstar gjorde vi oxå och nej det var verkligen inte falskt.
Åkte hem vid halv sju tror jag.Och sen när jag stod vid t-centralen för att ta t-banan så ringde pappa och jag drog ut mina hörlurar o mitt pärlörhänge flög av .Och pärlan flög igenom ett killgäng så det var lite pinsamt men men.Nu ska jag se svenska hollywood fruar :D.

Och om texten ser annorlunda ut vet jag inte vad som har hänt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0