The ugly truth

Kom precis hem,säger vi.

Dagen har jag spenderat with Olga,senast vi sågs var the voice så alltså 2 månader sen.
Först var vi hemma hos henne tills vi skulle åka och hämta ut våra biljetter till bion.
Vi köpte godis och sen så gick vi in på stadium (?).Och när vi kom ut därifrån regna det så vi gick till biografen.
Vi satte oss på en bänk.Träffa Linnéa Nayelis kompis har träffat henne två gånger nu efter picknicken.Först på grönan och sen idag :).
Vi såg The Ugly Truth,den var rätt bra.
Sen åkte vi direkt hem och sen när jag kom hem hade mamma och pappa satt upp mitt nya skrivbord så sjukt snyggt (kanske kommer bild imorgon).Seriöst jag är jävligt nöjd över mitt rum just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0