Trrrrrrrööööööttttt

Hola.

Har inte orkat eller haft lusten att blogga idag men snäll som jag är gör jag det idag ändå.
Igår gick jag och la mig tidigare än vad jag gör på skoldagar eftersom jag hade brist på att göra något.
Sen imorse vakna jag gick ner med täcket och la mig i soffan,men där hann jag inte ligga länge för sedan va jag tvungen att gå upp och klä på mig för att åka till tennisen.
Efter tennisen ringde jag Olivia och ndra var hon var eftersom jag,Sassa och Olivia skulle till Vicky för att håla på med vårt grupparbete till gympan. Olivia skulle bli skjutsad så hon och hennes mamma plocka upp mig vid stadion för att sen åka hem till Vicky.
Shit vad vi har skrattat idag,och bara så att ni vet Olivias pappa heter Branko! Hahah ingen fattar nog men aja var man där,var det kul :P.
Nu sitter jag hemma och har tråkigt, väntar på att Olivia ska lägga upp bilder på facebook.
Sen blir det mat och Gossip Girl :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0