Vi ägde på chokladbollar.

Kom hem för en stund har vart på ikea med moder,köpte lite saker(visar sen).

Dagen har varit precis som alla andra förutom att jag o Nayeli lyckades med att uinte va helt misslyckade idag eftersom vi är värsta smarta eller som hugo säger att vi hade tur,neeeeeej vi är bara riktigt smarta :).
På elevensval,hemkunskap gjorde vi chokladbollar jag,vicky,nayeli o amanda gjorde med GA i 9:an haha.Jag tror inte att han uppskatta oss så mycket,men det borde han ha gjort:P.
Ja men efter skolan mötte jag mamma o åkte till ikea,jag älskar att va där,e det bara jag eller?







Såhär slutar man skolveckan med linnet liiite för högt uppe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0