Bam bara bam bam

hehehe.

Tjaaaaa

Sitter på landet just nu,jag vet jag har har varit sämst på att bloga o min inlägg e helt onödiga,vet inte men orkar typ inte men ska bita ihop;).
Igår kom mina kusiner från japan o min moster,eller det är min mammas halvsyster men jag tycker det är detsamma.Jag har aldrig träffat dom förut mina kusiner va 25 o 27 ,dom va inte så bra på engelska men vi hade ju min morfar som typ tolk. Men man fattade ju lite,men det hela var faktiskt rätt kul ändå.
Ehm idag när jag kom hem så slockna jag fast det var mitt på dagen o mamma väckte mig när vi skulle åka till landet.Hade typ mascara runt mina ögon men orkade verkligen inte bry mig,var för trött.
Freddan fick typ värsta utbrottet så mamma var tvungen att stanna bilen o allt.Asså ibland e han västa damp-barnet o ibland helt okej.
Jusste när vi vao handla mat satt jag kvar i bilen då stog gubben som hade bilen brevid precis vid sin.O sa högt "säg till din gubbe att han parkerar som en kratta".Jag fatta att det va till mig för mamma parkerar sämst(men jag älskar henne ändå).Men att han trodde att jag va så gammal hahahahah.



Jag vet at jag va het för ett år sen :)

Kommentarer
Postat av: vicky<333

haha fett sööt

2009-09-05 @ 10:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0