Borde städa.


Hellooo.

Vakna typ jättetidigt imorse,sen kunde jag inte somna om för att det var för ljust.Försökte ha täcket över ögonen men det funka verkligen inte,snacka om frustrerande.´Bild kommer sen,för min morfar siter vid min data o jag sitter med Freddans laptop.
Sitter fortfarande i det jag sov i men måste byta snart o platta håret o allt sånt.
Egentligen ´skulle jag städa mitt rum idag,men kom på att det var helt onödigt eftersom jag inte har fått mitt nya skrivbord än .Visst var det en bra bortförklaring?
Mamma,pappa o Freddan kommer nog hem från landet snart.Men det är inte så att jag har saknat dom sen igårkväll höhö.


Kommentarer
Postat av: e,

sv; bra :))) <3

2009-09-06 @ 15:00:45
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0