Har skrattat mycket idag.

Det har vart en rätt kul dag idag,har skrattat mycket,som ni kanske fattar.
Vi blir alltid lika flummiga på bilden,det är nog den lektion jag skrattar mest på i heeela veckan haha :P.Men det är nog ingen som fattar aja.Olivia o jag gör ett underbart vackert collage höhö.
Efter skolan skulle jag,Olivia,Vicky o Kinga gå o kolla elevens val.Vi satt typ utanför rektorn helt ensamma o då blev vi as flummiga,skratta,tog bilder hahaha vi låg nog nästan dubbelvikta fast vi försökte va lite tysta iaf.
Sen när vi va typ vid Bruna gallerian träffa vi erik,han som jag o Nanna träffa i vintras o Nanna trodde han hette Fredrik.Höhö hyvens grabb.(Hyvens e mitt nya ord,jag vet jag är coooooooool.)
Sen gick jag o vicky o olivia till slussen shiiiiiiit va vi skratta när vi åkte den där hissen.
Kommer lite bilder dom andra kommer på facebook sen.






Har mucho mer bilder men edt tar sån tid att lägga upp här som dom kommer förmodligen på fb soon :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0