Idag har jag varit trött.

Hellu.

Dagen har varit weird,jag var trött ibland höll på att somna på biologin mina ögonlock stängdes nästan o jag ville bara sova.
Åh va jag hatar honom jag sitter brevid i NO-salen,jag skulle svara på en fråga o då sitter han o viskar svaret till mig rätt högt o då blev jag sur o sa till honom.Seriöst jag kan nog avrunda 65,4 jag går inte i ettan o jag behöver inte hans hjälp,jag är ändå bättre än honom på kemi om man kollar på förhöret:).
På lunchrasten gick vi till björns där träffa vi en kille som Kinga hade gått på kollo med,dom gick tydligen på vittra o hade gått i samma klass som min gamla bästis höhöh:P.
Efter skolan så gick jag o vicky o nayeli till Subway o åt ,känns som jag äter hela tiden,kommer snart se ut som ett vandrande kylskåp,men det får jag väl göra för jag älskar o äta!!!.
Nu ska jag snart äta,o sen blire idoooooooool.O ikväll blir det tifdigt för jag orkar värkligen inte va så trött som jag va idag imorgon heller.

Jag va en
 het liten unge med känlsa för stil :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0